Община
Община
Туризъм
Новини

Обява за подбор на персонал по проект "Грижа в дома в община Дряново"

ОБЩИНА ДРЯНОВО

В изпълнение на договор № BG05SFPR002-2.001-0216-C01 по проект „Грижа в дома в община Дряново”, по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 за предоставяне на интегрирани здравно – социални услуги в домашна среда Община Дряново

ОБЯВЯВА
подбор на персонал за следните длъжности:

  • Сътрудник „Социални дейности“ - 1 щ. бр.;
  • Координатор/диспечер – 1 щ. бр;
  • Домашен санитар - 17 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 2 щ. бр.;
  • Шофьор – 1 щ. бр.

 Персоналът се назначава на трудово правоотношение на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

1. Сътрудник „Социални дейности“ – 1 щ. бр.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено средно образование;

2)  Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство;

3) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/  Организира и контролира цялостната дейност на предоставяне на здравно-социални услуги в домашна среда по проект „Грижа в дома в община Дряново”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности.

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални и здравни услуги.

3/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация по проекта.

4/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията.

5/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални и здравни услуги по домовете.

6/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база.

7/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

2. Координатор/диспечер – 1 щ. бр.

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Съвместно със сътрудник „Социални дейности“ организира и контролира цялостната дейност на предоставяне на здравно-социални услуги в домашна среда по проект „Грижа в дома в община Дряново”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Събира заявки от потребители на услугите за извършване на пазаруване, закупуване на лекарства /със средства от потребителите/;

3/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация по проекта;

4/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

5/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

6/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални и здравни услуги по домовете;

7/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

8/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

3. Домашни санитари – 17 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Образование -  основно.

2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство.

3/ Трудов стаж – не се изисква.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Извършва домашни посещения и дейности, съобразно изготвена оценка на потребностите по предварително изготвен график.

2/ Съдейства за изготвянето на месечни графици по предоставяне на услугата.

3/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги по проекта.

4/ Отговаря за изпълнението на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост.

5/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите.

6/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване.

7/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост.

8/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини.

9/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им.

10/  Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.

4. Медицински специалисти – 2 щ. бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено медицинско образование;

2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”

3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;

4/ Професионален опит – 1 година;

5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;

2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);

3/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

4/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите;

5/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;

 6/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;

7/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;

8/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;

9/ Води необходимата документация и отчетност;

10/ Участва в мобилната работа на екипа;

11/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите.

5. Шофьор – 1 бр.

Изисквания за заемане на длъжността:

1/ Завършено средно образование;

2/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година;

3/ Да притежава шофьорска книжка – кат. В;

4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Работи с екипа предоставящ мобилни здравно-социални услуги по утвърден график;

 2/ Води необходимата документация и отчетност;

 3/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите. 

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Умения, опит и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  •  Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  •  Кандидатът за социален сътрудник да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

    Начин на провеждане на подбора:

    1. Обявление

    2. Подбор по подадените документи

    3. Събеседване

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец;

Автобиография - по образец;

Документ за завършено образование – копие;

- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

Документите по образец се получават на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 /Общинска администрация/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дряново.

Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106  от 02.05.2023 г. до 15.05.2023 г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 и на сайта на Община Дряново.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дряново.

Телефон за информация: 0676/7-29-62 в. 121

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 17.05.2023 г. на информационното табло Общинска администрация в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19.


 Заявление и декларации

 Автобиография

Услуги
Услуги

услуги за глухи лица Достъп за глухи лица


Актуално
Звук и светлина
3D Mapping
Видео клип Дряново