Нормативна уредба:
● чл.24. Наредба за реда и условията за провеждане на търговска дейност на територията на община Дряново, приета с Решение №166/30.09.2008г. от Протокол №15 на Общински съвет – Дряново.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в служба ЦАО в Oбщинска администрация - Дряново. Искането се регистрира в електронната система за документооборот, след което специалистът в ЦАО насочва преписката към кмета за разглеждане, кмета насочва преписката към Директор АСОС, а той към експерт от Дирекция АСОС. След разглеждане на документите от експерта, ако всичко е наред се издава заповед и разрешително за ползване на терен – общинска собственост, за поставяне на маси, столове или сервиране на открито, пред заведения за хранене и развлечения. Заповед и разрешително се получава от заявителя в Дирекция АСОС, стая 105.
Описание на резултат от услугата:
Издаване на заповед и разрешително.
Необходими документи:
● Съдебна регистрация на търговеца и актуално състояние /по служебен път/;
● Скица с виза за разположението на преместваемите обекти, издадена от гл.архитект на община Дряново;
● Документ за платена такса.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
За текущата календарна година.
Срок на изпълнение: 14 дни.
Такса: 30.00 лв.
Таксата се заплаща на място в брой или по банкова сметка.
При попълване на платежното нареждане е необходимо да се посочи вида на административната услуга.
Копие от платежното нареждане следва да се приложи към заявлението.
*банкова сметка: BG86CECB97908468119102 BIC: CECBBGSF ЦКБ АД
код на бюджетно плащане: 448001 / Такси за технически услуги