Община
Община
Туризъм
Новини

Обява за длъжността "Социален работник" - Асистентска подкрепа

Община Дряново,
в качеството си на доставчик на социалната услуга „Асистентска подкрепа“,

ОБЯВЯВА,

прием на документи от кандидати за заемане на длъжността „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК“ – 1 щатна бройка, на основание чл. 68, ал. 1, т. 3 от Кодекс на труда,
за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа”.

 Изисквания за заемане на длъжността:

1)  Завършено висше образование;

2)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

3)   Специалност – Социални дейности, Психология, хуманитарни науки;

4)  Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство;

Основни задължения и отговорности на длъжността: отразени в длъжностна характеристика, която може да бъде получена на място.

Социалният работник се назначава на трудово правоотношение на осн. чл. 68, ал. 1 от 3 от КТ, на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности за изпълнение на социалната услуга.

Лицата желаещи да бъдат назначени на длъжността „Социален работник“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа” по реда на Закона за социалните услуги е необходимо да подадат следните документи:

  1. Заявление – декларация (по образец):
  2. Документ за самоличност (за справка);
  3. Автобиография;

4. Копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено висше образование;

5. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер за лишаване от свобода, не е лишено по съответния ред от правото да заема определена позиция и не са му налагани мерки като извършител по Закона за защита от домашното насилие (по образец);

6. Други документи по преценка на кандидата - документи, удостоверяващи успешно преминат курс на обучение за асистент и/или копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит /при наличие на такива/.

         Начин на провеждане на подбора:

    1. Обявление

    2. Подбор по подадените документи

    3. Събеседване

Документи от кандидатите за заемане на длъжност „Социален работник“, за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, в изпълнение на Закона за социалните услуги, се подават от 01.03.2023 г. до 10.03.2023 г. в „Център за административно обслужване на граждани“, в сградата на Община Дряново, ул. „Бачо Киро“ № 19, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа.

Документите по образец могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Дряново на адрес: www.dryanovo.bg

ВАЖНО:

Списък с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъде обявен на 13.03.2023 г. на информационното табло в Общинска администрация в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19.

За допълнителна информация тел. 0676/7 29 62, в. 121


 Заявление

 Декларация

Услуги
Услуги

услуги за глухи лица Достъп за глухи лица


Актуално
Звук и светлина
3D Mapping
Видео клип Дряново