Община
Община
Туризъм
ОБА3 - Административно-технически услуги "Устройство на територията"

СУНАУ 3.8 // ОБА 3-09- Съгласуване на идейни инвестиционни проекти - (КАО)

Нормативна уредба:

● Закон за устройство на територията /ЗУТ/ - чл. 141, ал. 1.

Процедура по предоставяне на административната услуга:

Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към Общинска администрация - Дряново. Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в ЦАО, след което специалиста в ЦАО насочва преписката към Главния архитект на Община Дряново. Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в Дирекция АСОС в Oбщинска администрация – Дряново. След разглеждане на представените документи, идейните инвестиционни проекти се съгласуват.  Съгласуваните идейни инвестиционни проекти се получават от заявителя в Дирекция АСОС.

Описание на резултат от услугата:

Съгласуваните идейни инвестиционни проекти.

Необходими документи:

● Заявление за съгласуване на идейни инвестиционни проекти;
● Документ за собственост или отстъпено /учредено/ право на строеж или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон;
Удостоверение за наследници /при необходимост/;
● Решение за регистрация и актуално състояние на фирмата;
● Декларация - съгласие с нотариална заверка на подписите /оригинал/ от съсобствениците при етажна собственост и договор в  нотариална форма /съгласия по чл. 38, чл. 39, чл. 183, чл. 185, ал. 2 и 3 от ЗУТ/;
● Декларация - съгласие с нотариална заверка на подписите /оригинал/ от непосредствените съседи при строеж на дворищнорегулационна граница;
● Aктуална виза за проектиране в случаите по чл. 140, ал. 3 от ЗУТ /оригинал/;
● Договор /задание/ за проучване и проектиране, регистриран в камарата на областна колегия на камарата на архитектите и камарата на инженерите в инвестиционното проектиране;
Три копия от инвестиционните проекти /ИП/ в обхват и съдържание съгласно Наредба  № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
● Доклад за резултатите от обследването на съществуващ строеж за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1-3 от ЗУТ /при основно обновяване, рекон-струкция, основен ремонт, пристрояване, надстрояване или промяна предназначението на съществу-ващ строеж или на част от него съгласно чл. 14, ал. 1 от  Наредба № 5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите/;
● Технически паспорт на съществуващ строеж с рег. №………………………/…………..г. (при основно обновяване, реконструкция, основен ремонт, пристрояване, надстрояване или промяна предназначението на съществуващ строеж или на част от него съгласно чл. 14, ал. 2 от  Наредба № 5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите/;
● Удостоверение за правоспособност и застрахователна полица на лицето, упражняващо технически контрол /копие/;
● Удостоверение за правоспособност и застрахователна полица на проектантите /копие/;
● Съгласуване /становища/ с РИОКОЗ, РСПБЗН, РИОСВ, ДИТН, НИПК и др. /изисквани по закон, съобразно спецификата на строежа/;
● Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на ЗООС /в случаите, в които се изисква ОВОС/;
● Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
● Документи, удостоверяващи законността на построените сгради в имота;
● Оценка на съответствието на проектната документация  със съществените изисквания към строежите по чл. 142, ал. 6 от ЗУТ /не се изисква за строежи от шеста категория/:

   а) Комплексен доклад по чл. 142, ал. 6, т.2 от ЗУТ, съставен от лицензирана фирма;
   б) Решение на общински експертен съвет по устройство на територията /ОЕСУТ/ по чл. 143, ал. 3 от ЗУТ -  Протокол № ……/………..………г.

● Пълномощно /в случай, че заявлението се подава от пълномощник/;
● Документ за платена такса.

Срок на действие на индивидуалния административен акт:

1 година.

Срок на изпълнение и такси:

 

№ по ред

Вид услуга

Цена Съгласно Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Дряново.

12.

Одобряване /съгласуване/ на инвестиционни проекти на външни инвеститори:

таксата се определя на база разгъната застроена площ /РЗП/ или линейни метри /L/ при линейни обекти

 

12.1.

строежи от първа категория

 

12.2.

строежи от втора категория

 

12.3.

строежи от трета категория

 

12.4.

строежи от четвърта категория

 

12.5.

строежи от пета категория

 

12.6.

строежи от шеста категория

 

12.7.

При реконструкция, основен ремонт и промяна на предназначението на съществуващи обекти без промяна на конструкцията

 

12.8.

При двуфазно проектиране :

 

 

 

 

Вид услуга

 

Срок

 

такса /лв./

 

обикновена

7 раб. дни

съгласно Наредбата

 

 

бърза

3 раб. дни

 съгласно Наредбата - такса в двоен размер

 

 

експресна

24 часа

съгласно Наредбата - такса в троен размер

 

Таксата се заплаща на място в брой или по банкова сметка.
При попълване на платежното нареждане е необходимо да се посочи вида на административната услуга.
Копие от платежното нареждане следва да се приложи към заявлението.

*банкова сметка: BIBAN: BG86CECB97908468119102  BIC: CECBBGSF Централна кооперативна банка АД
код на бюджетно плащане: 448001 / Такси за технически услуги


 Заявление

Услуги

услуги за глухи лица Достъп за глухи лица


Актуално
Звук и светлина
3D Mapping
Видео клип Дряново
Безплатно Обаждане