Община
Община
Туризъм
Новини

Обява за подбор на персонал в Център за грижа за лица с психични разстройства - 7 бр.

ОБЩИНА ДРЯНОВО

В качеството си на бенефициент по процедура за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.090 “Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“, за изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.090-0015-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги – Център за грижа за лица с психични разстройства – град Дряново”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020,

ОБЯВЯВА

Процедура за подбор на персонал за 7 бр. социални услуги от еднакъв резидентен тип - Център за грижа за лица с психични разстройства, с адрес: гр. Дряново, ул. „Железничарска“ № 2, община Дряново, за следните длъжности:

  • Управител – 1 щ. бр.;
  • Счетоводител – 1 щ. бр.;
  • Домакин – 2 щ. бр.;
  • Психолог – 1 щ. бр.;
  • Социален работник – 2 щ. бр.;
  • Медицинска сестра – 7 щ. бр.;
  • Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
  • Трудотерапевт – 16 щ. бр.;
  • Санитар – 21 щ. бр.;
  • Ел. техник – 1 щ. бр.;
  • Работник-поддръжка – 1 щ. бр.;
  • Шофьор – 1 щ. бр.

Управител

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно квалификационна степен: висше образование, степен Бакалавър
  • Специалност „Социални дейности” или друга специалност в областта на социалните или здравни дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика и др.).
  • Професионален опит –  минимум 1 година;
  • Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel;
  • Базови познания на нормативните изисквания в сферата на социалните дейности;
  • Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа с лица от уязвимите групи

Предимства:

  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
  • Управленски опит в сферата на социалните, здравни или хуманитарни дейности

Основни задължения и отговорности на длъжността:

1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦГЛПР – 7 бр., при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги от резидентен тип;

3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

4/ Извършва анализ на дейността на 7 бр. ЦГЛПР и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;

5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центровете;

7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

8/ Изготвя планове и програми за безопасни и здравословни условия на труд и ги предлага за утвърждаване от Директора на КСУВХ – Дряново.

9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

10/ Следи за спазване на изискванията за поверителност, достъпност и съхранение на задължително водената документация в ЦГЛПР.

11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

12/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центровете;

13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центровете;

15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;

16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центровете;

17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

Счетоводител

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно-квалификационна степен - средно специално образование, или висше образование, степен Бакалавър.
  • Професионална квалификация – „Счетоводство и контрол”, „Финанси” или друга подходяща квалификация, съответстваща на длъжността
  • Професионален опит – съгласно чл. 18 от Закона за счетоводството
  • Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel
  • Кандидатът да не е осъждан за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.

Предимства:

  • Наличие на опит съответстващ на длъжността
  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
  • Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, организираност и оперативност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;

2/ Организира и изпълнява финансово-счетоводната дейност;

3/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорните лица в социалните услуги;

4/ Води необходимата документация;

5/ Осъществява вътрешен финансов контрол във всяка социална услуга;

6/ Предоставя на Ръководителя на проекта справки, отчети и други документи, спазвайки фиксираните срокове.

Домакин

Изисквания за заемане на длъжността:

  •  Минимална образователно-квалификационна степен - средно специално образование;
  • Професионална квалификация – икономическо образование;
  • Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel;
  • Професионален опит - не се изисква.

Предимства:

  • Наличие на опит, съответстващ на длъжността
  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
  • Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, организираност и оперативност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на социалните услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;

2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;

3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;

4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;

5/ Представя на счетоводителя необходимите документи  при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;

6/ Следи за точното изпълнение и доставка на заявените менюта за изхранване.

7/ Води необходимата документация.

Психолог

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно квалификационна степен  – висше образование, степен Бакалавър.
  • Специалност „Психология”.
  • Професионален опит – не се изисква
  • Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel
  • Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип

Предимства:

  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
  • Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността, решаване на проблеми.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦГЛПР – 7 бр.;

2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;

3/ Работи с потребителите на услугата, при нужда с техните настойници и попечители и семействата им, самостоятелно или групово;

4/ Провежда консултации с потребителите и оказва психологическа подкрепа;

5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;

6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;

7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.

Рехабилитатор

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно квалификационна степен – висше образование, степен Бакалавър;
  • Специалност „рехабилитация”, „кинезитерапия” или медицинско образование, съответстващо на длъжността
  • Професионален опит – не се изисква

Предимства:

  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
  • Наличие на професионален опит съответстващ на длъжността
  • Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на социалните услуги;

2/ Изпълнява лекарски назначенията, като рехабилитационни процедури /масаж, физиотерапия, теренно лечение/;

3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалните услуги;

4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно лекарски предписания, като следи за реакцията от потребителите на социалните услуги;

5/  Води необходимата документация и отчетност;

6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

Социален работник

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно квалификационна степен – висше образование, степен Бакалавър.
  • Специалност „Социални дейности” или друга специалност в областта на социалните или хуманитарни науки.
  • Професионален опит – не се изисква
  • Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel
  • Познаване на нормативната база в сферата на социалните услуги и резидентната грижа.
  • Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип

Предимства:

  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
  • Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата, техните настойници и попечители;

2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;

3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от социалните услуги;

4/ Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;

5/ Координира дейностите на персонала на социалните услуги, при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центровете и екипа за организация и управление на проекта;

6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

7/ Комплектова документацията и поддържа досиетата на потребителите;

8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.

Медицински сестра /медицински специалист

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно квалификационна степен полувисше или висше медицинско образование (професионален бакалавър);
  • Специалност „медицинска сестра” или „медицински специалист”
  • Професионален опит – не се изисква

Предимства:

  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
  • Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността
  • Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;

2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;

3/ Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалните услуги и в преразглеждането им;

4/ Изпълнява лекарски назначения – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;

5/ Регистрира назначенията в специален регистър;

6/  Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;

7/ Следи и контролира за хигиената в социалните услуги /отопление, проветряване, дезинфекция /;

8/ Придружава потребителите на социални услуги до здравно заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;

9/ Води необходимата документация и отчетност;

10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

Трудотерапевт

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно квалификационна степен – средно образование;
  • Професионален опит – не се изисква

Предимства:

  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
  • Полувисше или висше образование (педагогика, или помагащи професии), съответстващо на заеманата длъжност
  • Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността
  • Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Работи индивидуално и групово с потребители;

2/ Осъществява подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения  и  знания за справяне в ежедневието;

3/ Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;

4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;

5/ Участва в изработването на  оценки и индивидуални планове на потребителите на центровете и в актуализирането им, при необходимост;

6/  Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за участие в трудова дейност и социално включване;

7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;

8/ Води необходимата документация и отчетност;

9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.

Санитар

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно-квалификационна степен – основно или средно образование.
  • Професионален опит - не се изисква.

Предимства:

  • Наличие на опит, съответстващ на длъжността
  • Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;

2/ Извършва сутрешен, вечерен тоалет на потребителите, при необходимост;

3/ Поддържа хигиената и реда в общите и лични помещения, зарежда бельото за пране, подготвя чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;

4/ Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;

5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги;

7/ Осъществява трудовата си дейност по предварително изготвен график.

Шофьор

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно-квалификационна степен - средно или средно-специално образование.
  • Професионална квалификация – да притежава правоспособност за водач на съответното МПС, категория D; Професионален опит: не се изисква.

Предимства:

  • Наличие на опит, съответстващ на длъжността
  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
  • Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Извършва превоз на потребители в ЦГЛПР – 7 бр.;

2/ Извършва превоз на служители на ЦГЛПР – 7 бр.;

4/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦГЛПР;

5/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка;

6/ Води необходимата документация; 

Електротехник

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно-квалификационна степен - средно специално образование/средно електротехническо образование;
  • Професионална квалификация – електромонтьор, или друго, съответстващо на длъжността;
  • Професионален опит: не се изисква.

Предимства:

  • Наличие на опит съответстващ на длъжността
  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
  • Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦГЛПР- 7 бр.

3/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.

4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите уреди.

5/ Поддържа складове, мазета и дворни площи;

6/ Води необходимата документация.

Работник-поддръжка

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователно-квалификационна степен – основно, средно или средно-специално образование;
  • Професионална квалификация – не се изисква;
  • Професионален опит: не се изисква.

Предимства:

  • Наличие на опит, съответстващ на длъжността
  • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
  • Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.

Основни задължения и отговорности за длъжността:

1/ Извършва обща, подготвителна, строително-ремонтна и довършителна работа при изпълнение на ремонтни дейности на сградния фонд, съобразно професионалната си компетентност;

2/ Извършва прости ремонти на мебелния фонд на центровете за грижа;

3/ При поява на неизправности взема мерки за тяхното незабавно отстраняване;

4/ Извършва товаро-разтоварни и преносни дейности;

5/ Събира и изнася на определените места отпадъци;

6/ Почиства складове, дворни площи и работни помещения и ги поддържа в добър вид;

7/ Почиства от снежна покривка прилежащото дворно пространство на ЦГЛПР;

8/ Грижи се за дворната площ, като я изравнява, коси, отстранява клони и храсти, поддържа в добро състояние и вид;

9/ Следи за повредите в различните помещения и дворната площ и уведомява Управителя на ЦГЛПР, като се отчита за свършената работа пред него ежедневно, устно или писмено;

10/ Спазва правилата за здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна безопасност.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
Кандидатите да имат познания и опит в работата с лица в неравностойно положение, да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги. Умения, опит и мотивация за работа с лица в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции. При кандидатите за управител, дългогодишният управленски опит и работа в сферата на социалните услуги ще се счита за предимство.

 Начин на провеждане на подбора
1. Обявление;
2. Подбор по подадени документи;
3. Събеседване.

Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

  • Заявление - по образец;
  • Автобиография - по образец;
  • Документ за самоличност – копие;
  • Документ за завършено образование – копие;
  • Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
  • Декларация по чл. 107 а от КТ – по образец;
  • Декларация, че кандидатът не е осъждан и поставен под запрещение – по образец.
  • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
  • Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.       

Място и срок за подаване на документите:
Документите за кандидатстване за гореспоменатите длълности се подават лично от всеки кандидат, или чрез пълномощник в сградата на Общинска администрация-Дряново  от 15.04.2022г. /петък/ до 16.05.2022г. /понеделник/ включително.

Документи могат да се изпращат и по пощата, с обратна разписка, или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

Документите по образец се получават: в сградата на Общинска администрация-Дряново на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ № 19, или могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Дряново.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново.

Телефон за информация: 0676/7 29 62, вътр. 121.

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 19.05.2022 г. на информационното табло в Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряновоwww.dryanovo.bg.

Важно!
Назначаването на персонала ще се извършва поетапно, съобразно настаняването на потребителите в центровете, с оглед предоставяне на възможност за адаптация, както на персонала, така и на самите потребители.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред кмета на oбщина Дряново.


 Заявление

 Автобиография

 Декларация по чл. 107 от КТ

 Декларация

 Обява за подбор на персонал

Услуги
Услуги

услуги за глухи лица Достъп за глухи лица


Актуално
Звук и светлина
3D Mapping
Видео клип Дряново