Община
Община
Туризъм
Новини

Обява за подбор на персонал в Център за социална рехабилитация и интеграция - гр . Дряново

ОБЩИНА ДРЯНОВО

Във връзка със Заповед № РД01-1971/12.10.2022 г. на Изпълнителния директор на Агенция за социално подпомагане за предварително одобрение за създаване на нова социална услуга „Център за социална рехабилитация и интеграция“ в град Дряново, която се финансира от държавния бюджет, Община Дряново в качеството си на доставчик на услугата

ОБЯВЯВА
че от 28.10.2022 г. до 07.11.2022 г. включително се приемат документи от кандидати за заемане на длъжности в „Център за социална рехабилитация и интеграция“ гр. Дряново, ул. „Шипка“ № 164, ет. 4, както следва:

  • Управител  - 1 щ. бр.;
  • Медицински специалист – 1/2 щ. бр.;
  • Трудотерапевт – 1 щ. бр.;
  • Счетоводител – ¼ щ. бр.
  • Шофьор – ¼ щ. бр.

I. Минимални изисквания за заемане на съответните длъжности са следните:

1. Управител 

1)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

2)  Област на висше образование – „Социални, правни, стопански науки“, „Педагогически науки“.

3)  Професионално направление – Социални дейности, Психология, Педагогика и други от същата област.

4)  Професионален опит – 1 година.

2. Медицински специалист

1) Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”;

2) Област на висше образование – „Здравеопазване и спорт”;

3) Професионално направление - „Здравни грижи”;

4) Професионален опит – не се изисква, но наличието се счита за предимство;

 3. Трудотерапевт

1) Завършено средно образование;

2) Образователно – квалификационна степен – не се изисква;

3) Професионален опит – не се изисква;

4) Наличието на професионален опит за длъжността е предимство.

4. Счетоводител

1)  Образователно-квалификационна степен – „Бакалавър”/ „Магистър”;

2)  Област на висше образование – „Счетоводство и контрол“, „Финанси“.

3)  Професионално направление – Икономика.

4)  Професионален опит – не се изисква.

5. Шофьор

1) Завършено средно образование;

2) Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;

3) Свидетелство за правоуправление на МПС – кат. В;

  II. Характер на работата.

 Център за социална рехабилитация и интеграция осигурява почасовите услуги - рехабилитация, трудотерапия, трудово наставничество, консултиране, информиране и подкрепа за придобиване на трудови умения, обучение за придобиване на умения и мобилна работа, включително и на хората, полагащи грижи за лицата с увреждания. Целева група са пълнолетни лица с увреждания, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността, и техните семейства. Характерът на работата за всяка длъжност е определен с длъжностна характеристика. Екземпляр може да бъде получен при подаване на документите.

Персоналът се назначава на трудово правоотношение на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените дейности за изпълнение на социалната услуга.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
   - Кандидатите да имат познания и опит в областта на работа с лица в неравностойно положение и нормативната база за предоставяне на социални услуги.

  • Умения, опит и мотивация за работа с лица в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
  •  Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
  •  Кандидатът за управител да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му. 

     Начин на провеждане на подбора:

          1. Подбор по подадените документи
          2. Събеседване

     Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление и декларации - по образец /приложение № 1/;

- Професионална автобиография - по образец /приложение № 2/;

Документ за завършено образование – копие;

- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;

- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;

- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.

       Документите по образец се получават на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 /Общинска администрация/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дряново.

        Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106  от 28.10.2022г. до 07.11.2022г. включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 и на сайта на Община Дряново.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дряново.

        Телефон за информация: 0676/7-29-62 в. 121

ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 08.11.2022г. на информационното табло Общинска администрация в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, /стая 106/ и на сайта на Община Дряново.


 Заявление

 Автобиография

 Декларация по чл. 107 от КТ

 Декларация

Услуги
Услуги

услуги за глухи лица Достъп за глухи лица


Актуално
Звук и светлина
3D Mapping
Видео клип Дряново